داستان کوتاه خانم محترم! +۱۸

داستان کوتاه خانم محترم! +۱۸
مزاحم
این یه واقعیته! امیدوارم به خاطرش فیلتر نشینم…. فیلتر نکن آقااااا ! +۱۸
عصر جمعه است و دلم گرفته . می زنم تو خیابون و از سرازیری توی بلوار پیاده میرم سمت پله های پارک که یهو یه ماشین بوق می زنه ، به روی خودم نمیارم و به سرعت قدمهام اضافه می کنم. کمی جلوتر ترمز می زنه. حالیمه چی کار داره می کنه. به روی خودم نمیارم و از کنارش بی تفاوت رد می شم.

سرعتش را هم قدم من می کنه و شیشه ی سمت کمک را میده پایین و می گه : خانوم محترم کجا تشریف می برید؟ جواب نمی دم. نیشش را تا بناگوش باز می کنه و باز می گه : خانوم عزیز ، بنده همه جوره در خدمت شما هستم. با صدای سگی که اماده پاچه گرفتنه میگم که مزاحم نشه ، اما خوب حالیش نیست. لابد فکر می کنه دارم «ناز» می کنم.

نیش ترمزی می زنه و همانطور در حال رانندگی کیف پولش را از جیب شلوارش می کشه بیرون.: خانوم محترم ، بیا بابا ،هر چی تو بگی،قربونت برم، ضد حال نزن دیگه .لای کیف پولش را باز کرده و اسکناس وچک پول تعارف می کنه و همزمان چشمک می زنه که سخت نگیرم.

یک آن هوس می کنم که بپرم و در ماشینش را باز کنم و بکشمش پایین و با قوت هر چه تمام تر ، پس کله اش را بگیرم و صورتش را توی شیشه ی ماشینش خورد کنم اما چون با خشونت مخالفم منصرف می شوم.( البته دلیل اصلیش اینه که زورم بهش نمی رسه) . دستهام را می ذارم روی شیشه و تا سینه خم می شم توی ماشین. .گل از گلش شکفته ، دور و برم را نگاه می کنم و فاصله ام را تا پارک می سنجم.
توی خیابون هیچ کس نیست. لبخند پهنی می زنم و می پرسم: حالا چی چی داری؟ کیفش و بالا میاره و نگاه هرزه اش از روی لبهایم تا سینه ها پایین می آید، کیف پول را توی هوا می قاپم و با تمام قدرتم پرت می کنم آن طرف بلوار و مثل فشنگ به سمت پارک می دوم. پشت سرم صدای کشیده شدن ترمز دستی و باز شدن در ماشین می آید و مردک از ته جگرش فریاد می زند:

اووووووووووووووووووووووووووووووی، جنده !
و من همین طور که می دوم با خودم فکر می کنم که چقدر جالب است که در ایران تا وقتی فکر می کنند جنده ای ، خانوم محترم صدایت می کنند و وقتی مشخص می شود این کاره نیستی تبدیل به یک جنده می شوی …..!
سایت عاشقانه تنهائی

8 پاسخ

  1. Inha hame passmandeye rosumate kasif o manfoore Aarab ast ke moteassefane risheye amighi dar iran davande ke ghatán ba
    sarnegoonie in regime zedde bashary o esteghrare dolati democrat
    passrishehaye in farhange monhat va manhus niz az mian bardashte
    khahad shod va irane aziz baad az 1400 sal dar tariki, dobare ruye
    bahar ra khahad did. Dorud bar mobarezate bar haghe mardome
    setamdideye iran/ Arman

  2. واقعا به یک نکته جالب و یک حقیقت جامعه مرد سالار ایران اشاره کردی. داستان کوتاه و جالبی بود.

  3. چه ربطی به مرد سالاری داشت؟؟ یه سری حرکات هست بهش میگن جنده بازی!! هر کی در بیاره بهشن میگن جنده بازی درنیارررر!! این حرکته آخره شما هم جنده بازی بود!! شما هم چنان به راه خودتون ادامه می دادین چنین حرفیم نمی شنیدن!! مطمئن باشید!!!

  4. mehman chera dar keshvarhaye eslami in masleh hast ama dar sayere keshvarha nist ? chera dar in keshvarha mardan aksaran joleye harkate hevanishan gerefte nimishe ? chera dar onja ha zanan bayed be sorat hokomate nezami saat khasi biron bashan ? fekr mikonin dar keshvarhaye ghere eslami hamin mardan nistan ? chera mardan va zanan hame ja yeki hastnad in amoozeshe ke fargh dare mardane iran amoozesh nadidan ke hata agar ham yek tan forosh ra mibinand barye khod shakhasiyet ghayel shavand va benovane yek ensan ghanoone shahrvandi ra rayete konand .man motasefam ke shomaha vase har harkati ke bimargoneh hast yek tojih darid va nimibinid vaghan jameh chon iran bimar ziad darad ,va ham hokomat va ham yek edh mardom tojih mikonnad va mosalaman be gonahkar boodan zan monjer mishvad .lol

  5. بتی جان من نگفتم جامعه ایران بیمار نیست….در جوامع اسلامی مکانی به نام جنده خونه نیست اگه باشه بعد می بینی که این پسر های هرزه از خیابو نا جمع میشن سرازیر میشن اونجا بعد کسی دیگه تو خیابونا دنباله تن فروش نمی گرده که بخواد مزاحمه اینو اون هم بشه…شما تو کشورهای غیر اسلامی هم جنده خونه رو جمع کن ببین چی میشه!!(من مسلمون نیستم)هنوز هم سره حرفم هستم حرکت آخر این خانوم در این داستان از یه خانوم محترم بعیده!!

  6. خاک توسرت واقعا

  7. وقتی اینچنین قضایارو میشنوم از ایران و ایرانی جماعت بدم میاد.خدا خانمها و دخترا رو واسه رفع نیازای جنسی ما مردا خلق نکرده.ولی افسوس عده ی کثیری از ما از انسان بودن فقط اسمشو دارن

پاسخی بگذارید

