ایست قلبی نوزاد چهار ماهه به دلیل مصرف مواد مخدر

کودک مرگ بخاطر مواد مخدرعرشیا نوزاد چهار ماهه که به علت مصرف مواد مخدر اوردوز کرده و ۲ بار دچار ایست قلبی شده بود امروز در بیمارستان جانباخت.اعتیاد مادر و پدر این نوزاد، سلامت قلب او را پیش از تولد دچار اختلال کرده بود و بر اساس اعلام خاله اش، پدر بزرگ وی برای ساکت کردن نوزاد به او مواد مخدر خورانده بود.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، اعتیاد مادر و پدر این نوزاد، سلامت قلب او را پیش از تولد دچار اختلال کرده بود و بر اساس اعلام خاله اش، پدر بزرگ وی برای ساکت کردن نوزاد به او مواد مخدر خورانده بود.

پیشتر یکی از پرسنل بیمارستان به خبرنگار ایلنا گفته بود: «خاله‌ی عرشیا او را به بیمارستان آورد و گفت مادر عرشیا برای خرید شیر از خانه خارج شده و هنگامی که بازگشته حال نوزاد خوب نبوده و آنها احتمال می دهند که پدر بزرگش به او ماده مخدری داده باشد، خاله اش هم با وخیم تر شدن وضعیت عرشیا، پس از گذشت دو روز، او را به بیمارستان می آورد. حال کودک آنقدر بد بود که هنگام گرفتن یک رگ عمقی از سینه اش برای اتصال سرم، دو بار ایست قلبی کرد و پس از انجام عملیات احیا دوباره به زندگی بازگشت.»

وضعیت این نوزاد به دلیل عدم وجود قوانین به عنوان یک کودک آزاری پیگیری نشده است.

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

عکس گوگل

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: