گزارش تصویری / اجرای طرح برخورد با «مزاحمین نوامیس» هم مردم را نخواهد ترساند

گزارش تصویری / اجرای طرح برخورد با «مزاحمین نوامیس» هم مردم را نخواهد ترساند

جهان زن ـ در آستانه سالروز جنبش ضداستبدادی مردم ایران، و از ترس اقدامات دانشجویان، زنان و جوانان پرشور کشور، استبداد دینی تمامی نیروی خود را به خیابان آورده است تا با نام مبارزه با بدحجابی، فضای جامعه را امنیتی کند و فضای رعب و وحشت را بر جامعه حاکم گرداند. از روز گذشته کنترل پوشش دانشجویان دختر و پسر از دانشگاه تهران شروع شد و امروز به اصطلاح طرح برخورد با مزاحمین نوامیس، با فشار بر زنان و پسران جوان آغاز شده است. اما این اقدامات مذبوحانه نیز ره به جائی نمی برد. جنبشی که از کهریزک نترسیده، از اعدام های ددمنشانه نترسیده، از شکنجه ها و تجاوزهای جنسی نترسیده، از اعتراف گیری بیشرمانه نترسیده، از گشت های کنترل حجاب نیز نخواهد ترسید. این اقدامات بیشتر به رقص مرگ رژیمی می ماند که نمی تواند تعادل خود را حفظ کند.

پلیس تهران بزرگ از امروز شنبه طرح برخورد با مزاحمین نوامیس، مروجین فساد، مانکنهای سازمان یافته و هنجارشکنان داخل خودرو را در معابر و بزرگراههای تهران آغاز کرد.

عکس/ ابوالفضل سلمانزاده

لیس تهران بزرگ از امروز شنبه طرح برخورد با مزاحمین نوامیس، مروجین فساد، مانکنهای سازمان یافته و هنجارشکنان داخل خودرو را در معابر و بزرگراههای تهران آغاز کرد.

عکس/ ابوالفضل سلمانزاده

یک پاسخ

  1. اول کار فرهنگی- بنظر من اگر با حضور در سطح شهر و در ابتدا با تذکر و نصیحت مدتی کار کنند، نیروی انتظامی به رفتار مهربانانه مشهور شده واثر بخشی بیشتری خواهد داشت و از ایجاد تشویش در جامعه جلوگیری می شود. چه بسا این بگیر و ببند موجب تحریک بیشتر افراد شده و نتواند به اهداف از پیش تعیین شده برسد. همیشه رفتار خوب از درگیری بهتر جواب داده است در بلند مدت و این از زیر بناهای ارزش آفرینی در کارهای فرهنگی است. مثل تهاجم فرهنگی غرب در 12 سال پیش که امروز ثمره آن را می بینیم. آنها بدون حمله نظامی چهره ایران را با کار فرهنگی خود عوض کرده و چه بسا افکار نیز در بلند مدت تغییر می کند. به نظر من فقط باید ایجاد ارزش در جامعه کرد، نه درگیری و بازداشت و سابقه، این برخوردهای قهری فاصله مردم و نیروی انتظامی و نظام را بیشتر خواهد کرد

بیان دیدگاه