یک سال از شکنجه کُش شدن ترانه موسوی گذشت

یک سال از شکنجه کُش شدن ترانه موسوی گذشت
آهنگ » وقتی خــــدا خوابه » از شاهین نجفی تقدیم به ترانه موسوی
امروز هفتم تیر ماه هشتاد و نه است. یک سال پیش یعنی در هفتم تیر ماه هشتاد و هشت ترانه موسوی در جلوی مسجد قبا بازداشت شد و پس از تجاوز گروهی به وی جنازۀ او به آتش کشیده شد و پنهانی دفن شد. رهبر این جنایت و جنایت های دیگر آخوندی به نام ( حسین طائب ) است که خودش و همدستانش به چند دختر دیگر نیز تجاوز کرده و سپس بی شرمانه برای فریب مردم نمایشی تلویزیونی به راه انداختند که گویا ترانه موسوی زنده بوده و در کانادا به سر می برد و خبر تجاوز و قتل وی دروغ بوده و شایعه دشمنان اسلام و رادیوهای بیگانه است!!!
اما هیچکس نه تنها فریب این نمایش خنده دار نخورد بلکه بسیاری از خفتگان نیز بیدار شدند و به ماهیت دوزخی رژیم در حال فروپاشی ولایت فقیه پی بردند. نه تنها کسی نترسید بلکه خشم جای ترس را گرفت و در روزهای دیگری مانند عاشورای هشتاد و هشت نمایش خشم مردم میخ های دیگری بر تابوت رژیم ستمگران کوبید. درباره این جنایت سایت ها و وبلاگ های گوناگون به تفصیل نوشته اند و نیازی به تکرار مکررات نیست. پیشینیان از دیرباز گفته اند: هر کس که باد بکارد توفان درو می کند پس رژیم ولایت فقیه که بیش از سی سال است توفان می کارد آن هم توفان خشم، چه درو خواهد کرد؟

انیمیش لوکا سریو برتولینی که سرگذشت مظلومانه ی شهادت ترانه موسوی را به تصویر می کشد
انیمیشنی که سرگذشت مظلومانه ی شهادت ترانه موسوی در تاریخ 7 تیر 1388 به تصویر می کشد، توسط لوکا سریو برتولینی به تصویر کشیده شده است. ترانه موسوی در جریان تجمع جنبش سبز در مقابل مسجد قبا توسط افراد بسیج و به فرهاندهی طائب بازداشت شد، او دختری بسیار زیبا بود، که همین زیبایی باعث تحریک وجود پلید متجاوزان بسیجی در زندان گردید! او به شدت توسط بسیجی ها مورد تجاوز قرار گرفت، آنها که از شدت جراحات و خونریزیِ ترانه نگران مرگ وی بودند، بدن غرق در خون او را به بیمارستانی در کرج تحویل دادند،

یک پاسخ

  1. چقدر هم خوشگله این دختر.حیف.امیدوارم روحش شاد باشه و امیدوارم این وضعیت هر چه زود تر تموم شه.ممنون از شاهین نجفی برای فریاد زدن این درد و خواندن ترانه ی «وقتی خدا خوابه» برای ترانه.

بیان دیدگاه