نیروی انتظامی مسئول مرگ دختر جوان در مشهد

جهان زن ـ مرگ دلخراش یک دختر جوان که از دست نیروی انتظامی می گریزد یک فاجعه است. نیروی انتظامی با برنامه ریزی قبلی به یک خانه حمله می کند و با ایجاد وحشت زمینه مرگ یک دختر جوان را فراهم می آورد.هجوم به حریم خصوصی مردم، برخورد خشن با مراسم جشن و شادی جوانان، برخورد پلیسی و امنیتی با هر تجمع عادی در خانه های شخصی و خصوصی از خصوصیات دولت های فاشیستی است و وقتی این دولت فاشیستی خود را حافظ دین بداند و به نیابت از خدا عمل کند آنوقت فاجعه ابعاد جدی تری به خود می گیرد. در چنین حکومت هائی جان انسان آنقدر بی ارزش است که به بهانه ی یک جشن، صدای موزیک، تجمع شاد جوانان می توان آدم کشت. کاری که نیروی انتظامی و نهادهای سرکوب جمهوری اسلامی انجام می دهند و سایت ها و وبلاگ ها و رسانه های «ارزشی» شان آن ها را تطهیر می کنند و چاله دهان های منبری شان آن ها را تشویق و تهیج . این جنایت نمونه ی آشکار تهیج و تطهیری است که روزانه در این حکومتی دینی مهارگسیخته انجام می گیرد. باید به این گونه جنایت های اعتراض کرد. وقتی پانزده هزار نفر برای اعدام یک نوجوان جمع می شوند، و این گونه خشونت سازمانیافته ترویج می شود، آن وقت نباید تعجب کرد که رئیس پلیس مشهد  با این خونسردی مشمئزکننده از قتل یک دختر جوان سخن بگوید.

از ماست که بر ماست: به بهانه مرگ دختر جوان در حمله پلیس به یک مهمانی
امین مهاجر
پلیس که به نظر می رسد هیچ وظیفه دیگری جز ایجاد رعب و وحشت و ارعاب جوانان این مملکت ندارد این بار با یورش به آپارتمانی که تعدادی جوان در آن مشغول تفریح بودند موجب مرگ دختری جوان را که قصد داشت از بالکن فرار کند فراهم آورد.
در اینجا روی سخنم با پلیس نیست که به هر حال تا سقوط رژیم رعب و وحشت خامنه ای به نظر می رسد وظیفه ای جز گزمگی ندارند و به جای جلوگیری از قتل وغارت وآن چیزهایی که وظیفه واقعی پلیس است طرح شکار یک مشت جوان بخت برگشته را از چند روز قبل می ریزند و چنان وحشتی ایجاد می کنند که نتیجه اش معلوم است.
حرفم با ساکنان محترم آن آپارتمان است که در گوشه و کنار کشورمان کم نیستند. من نمی گویم ایجاد سر و صدا و مزاحمت صوتی برای همسایه چیز خوبی است ولی خدا وکیلی شما هم در قتل این دختر سهیم هستید که به نیروی انتظامی شکایت کرده اید. بابا خودتون تذکر می دادین. یانهایتا پنیه توی گوشتون می ذاشتین تا این چند ساعت مهمانی هم بگذره. آخه جوون بدبختی که نه اجازه داره تو خیابون بیاد و نه کلاب و مشروب فروشی هست که اونجا بره و نه رستورانی که بتونه بزنه و برقصه و خوش باشه باید چیکار کنه؟
نیروی انتظامی به مهمانی حمله می کند و دخترک جوانی را می کشد، اما زمان تجاوز به زنان شوهر دار باردار معلوم نیست کدام قبری هست!
وبلاگ گمنامیان
یادمان نمی رود که چند ماه پیش، افراد خلاف کار به مهمانی خصوصی در یک باغ در خمینی شهر حمله کردند و به زنان شوهر دار در جلوی چشم شوهرانشان تجاوز کردند. با وجود اینکه یکی از زنان موفق شده بود با پلیس در زمان حمله آن جنایتکاران تماس بگیرد، پلیس با تاخیر بسیار حضور پیدا کرده بود.(منبع)

می توان تصور کرد که پلیس مربوطه، نیرو و تلاش و منابع خود را صرف مبارزه با پدیده بدحجابی و یا حمله به مهمانی های خصوصی کرده است، به جای اینکه وقتش را صرف مبارزه با جنایتکاران واقعی کند.
حال خبر امروز، خبری درد آور است، دخترکی جوان در اثر حمله نیروی انتظاهی به یک مهمانی خصوصی، قصد فرار از تراس را دارد و کشته می شود، بی بی سی نوشته است:
« به دنبال حمله نیروهای پلیس به یک «مهمانی مختلط» در آپارتمانی در مشهد، یک دختر جوان در تلاش برای فرار از دست ماموران جان داد.به گزارش خبرگزاری ایسنا، مرگ این دختر پس از آن رخ داد که وی در هنگام فرار، از تراس طبقه ششم به پایین سقوط کرد.ناصر نجاریان رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی، گفت که مرگ این دختر جوان در جریان حمله «تیم های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومیبه یک «مهمانی شیطانی» صورت گرفته است.»
من در تیتر نوشته ام که نیروی انتظامی دختر جوان را کشته است، چه آنکه بی هیچ شکی عمل نیروی انتظامی در یک دادگاه منصفانه، قتل عمد محسوب می شود، چرا که چند دختر  و پسر جوان با خواسته خود در یک مهمانی شرکت کرده اند و هیچ جرمی هم صورت نداده اند، اما پلیس به آنها حمله کرده است و می دانیم که پلیس ایران بعد از دستگیری این جوانان ، چه وحشیانه با آنها برخورد می کند.
لذا فرار آن دخترک و قبول خطر حضور در تراس،  بی هیچ شکی در اثر رفتار غیر انسانی پلیس است، لذا عمل پلیس ایران صرفا قتل عمد محسوب می شود.

باید از نیروی افتضاحی پرسید زمانی که به زنان شوهر دار حامله در جلوی چشم شوهرشان  در خمینی شهر تجاوز می شد، آنها کدام قبری بودند و چه غلطی می کردند؟!

در یک پارتی معمولی دختر حوان هنگام فرار از دست پلیس رژیم اسلامی ایران کشته شد
رييس پليس امنيت عمومي استان خراسان رضوي گفت: دخترجواني كه در زمان دستگيري ميهمانان يك پارتي قصد فرار داشت، از طبقه ششم آپارتماني در مشهد به پايين سقوط كرد و در دم جان خود را از دست داد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ پاسدار ناصر نجاريان در تشريح اين پرونده اظهار كرد: تعدادي از شهروندان ساكن در يكي از مجتمع‌هاي مسكوني در محدوده بلوار هاشميه مشهد از چندي قبل از رفت و آمد افراد مشكوك به يك واحد آپارتماني و برگزاري مجالس مختلط و پارتي كه با سر و صداهاي زيادي همراه بود اعلام نارضايتي كردند.

وي افزود: تيم‌هاي عمليات ويژه پليس امنيت عمومي در پيگيري اين پرونده محل مورد نظر را به طور كاملا نامحسوس تحت نظر قرار دادند و چهارشنبه شب گذشته كه تعدادي دختر و پسر جوان در اين آپارتمان اقدام به برگزاري مهماني مختلط و پارتي شبانه كرده بودند با هماهنگي مقام قضايي، محل را مورد بازرسي قرار دادند.

نجاريان خاطر نشان كرد: در اين عمليات چهار پسر جوان و چهار دختر جوان دستگير شدند و متاسفانه يكي از خانم‌هاي جوان كه به محض اطلاع از حضور پليس در محل، با حالتي غير طبيعي قصد فرار داشت، از تراس طبقه ششم ساختمان به پايين سقوط كرد.

رييس پليس امنيت عمومي خراسان رضوي ادامه داد: در اين حادثه زن جوان كه از ناحيه سر به شدت صدمه ديده بود در دم جان خود را از دست داد.

وي بيان كرد: متهم اصلي پرونده و دو متهم ديگر كه از محل متواري شده بودند نيز دستگير شده‌اند و به دستور مقام قضايي، جسد قرباني اين ميهماني شيطاني به پزشكي قانوني انتقال يافته است.

بیان دیدگاه