من فاحشه ام- باران میلان

من فاحشه ام- باران میلان

شرف » مرد» ام میان پاهای من نفس آخر می کشد .

هر روز فاحشه‌تر از روز پیش ام .

هر روز زنانگی ایی در من می میرد .

هر روز زنی از سلاله‌ی من خنجر ِ ناموس میخورد .

به جای همه زنهای دنیا ،

مرا بکشید .

من با هر آنچه در این دنیاست ،

همخوابه‌ام .

من با غم ِ نان همخوابه‌ام.

با بی وطنی همخوابه‌ام.

با تفنگت ،

با سنگرت ،

با آوارگی ا ت ،

سالهاست همخوابه‌ام .

با زخمهایت ،

با چرک ِ رختهایت ،

با آشپزخانه‌ ،همخوابه‌ام .

من با قلم همخوابه‌ام.

با رویاهایی که می نویسم،

با کتاب ِ شعرم، دور از چشم ِ تو ،

همخوابه‌ام .

با تو که‌ دوستت ندارم،

همخوابه‌ام .

از من فاحشه‌تر نخواهی یافت!

من با گلهای یاس ،

با بوی باغ ،

با تنهایی ،

با جارو،

با اجاق،

با سماور،

با استکان چایی،

همخوابه‌ام .

امضا کنید .

لطفا یکی امضا اینجا !

نه ! نه‌ ! یکی امضا آنجا !

25 نوامبر ،

طنزآمیز تر از هر روز .

به‌ پیر امضا کنید !

به‌ پیغمبر امضا کنید !

مرا که دین سنگسار کرد

که آئین ، در کیسه‌ کرد

می کشند هنوز !

قبل از هر دیر شدنی .

هر روز خنجری بر گلویم است .

هر روز پتکی بر سرم فرود می آید.

هر روز سنگی بر سنگ ِ کله‌ ام می خورد .

هر روز شرف میکشد مرا.

هر روز ناموس می زند مرا .

فاحشه‌ تر از هر روز ام من امروز .

آنقدر با تنهایی بر روی یک بستر بوده‌ام ،

چیزی از شرافتت نمانده.

آنقدر با اندیشه‌ ی عشقی،

که از من گرفته‌ای همبسترام ،‌

هر روز گر بکشی مرا، باز بی شرفی.

آنقدر کوله‌ ی پشتم را در مرزها ،

به آغوش گرفته‌ام که‌ دیگر،

آغوشم برتو باز نمیشود .

آنقدر حجاب گرفته‌ام که‌ دیگر

زیبای ام به‌ خواب هم نمی آید .

من هر روز فاحشه‌ ترم.

من هر روز یک فاحشه‌ام .

من با غم کودک، با قنداقش،

با قنداق تفنگ تو،

با بی آیندگی‌ مان ،

با بی وطنی مان ،

با کیف مدرسه‌ خالی شاگردم ،

با درد ، با زخم

با آه !

با رویای خوشیها

همخوابه‌ام .

بکش مرا

از من فاحشه‌تر،

از زن کورد فاحشه‌تر نمی یابی.

به چشمان خسته‌ ام بنگر

نگاهم را ببین

در آن خواهی یافت

«از ناموس کذایی ات خسته‌ام »

«از شرف عاریتی ات بیزارم »

بیزارم

بیزارم

بیزارم

16 پاسخ

  1. درود بر جرات شما ،شعرهای شما تکان دهنده است

  2. درود و سپاس بسیار زیباست…من با قلم همخوابه‌ام…

  3. درود بر شما و پاينده قلمتان

  4. تو فاحشه‌ای‌ ولی‌ شرف داری که از دیوار مردم بالا نری و دروغ نگی و آدم نکشی. بیشرف کسیست که در شرف تو شک داشته باشه.

  5. اگر اجازه بدين با ذكر نامتون تكثيرش كنم! بسيار بسيار زيبا و تامل برانگيز بود! -;{@

  6. کشتید ما رو با این زنانگی….امیدوارم همه مردها تلف بشن تا زنها و زنانگیشان در آرامش طی طریق گنند / زنده باد فیمنیت افزاطی / برقرار باد لزبینیسم…..

  7. Khaharam, hamvatanam, doostam, to fahesheh nisti hatta agar tanat ra befrooshi. Fahesheh oon akhoond-hayeh jenayat kar hastand.

  8. لینک واقعا جالب. لطفا به بقیه ارسال کنید

    Look what I found on youtube. A must see. Please share it.

  9. alhagh ke kurdi! hamatun najesid!

  10. نوشته اى زيبا…
    فاحشه قانون «هر گلى بوئى داره» رو خوب ميشناسه!

    به اميد شكستن هر چه بيشتر تابو ها، برداشتن مرزهاى سنتى اخلاقى…
    زنده باد هرزه گى، بى مرزى و عشق…

    من هم فاحشه ام!

  11. vaghean tekan dahande va zibast

  12. اوکی … خوشحال باش که فاحشه ای … ایرانی ها زیاد فاحشه ها را جدی نمی گیرند مگر هنگام راست کردنشان. شما هم که ذوق راست شدگان را دارید پس بشتابید …

  13. خط خطی ام مثل دفتر مشق های کودکی ام

    و یک سیلی سرخ همیشه بر گونه ام

بیان دیدگاه