دستگیری لاله اسکندری به علت بدحجابی و بازتاب های آن ! + تصاویر

دستگیری یک هنرپیشه زن سینما به علت بدحجابی ! + تصاویر
جهان زن ـ فشار بر زنان و دختران کشور، حالا دیگر با فشار بر بازیگران زن تکمیل می شود. پس از آنکه حمله به بازیگران زن که در جشنواره های بین المللی برای سینمای مستقل ایران افتخار آفرینی می کنند، تشدید شد، خبر می رسد که یک بازیگر زن به اتهام شرکت در یک مهمانی و «بدحجابی» دستگیر شده است. اقدامات مقامات امنیتی و انتظامی حکومت اسلامی در تشدید فشارهایشان نشانه ی شکست قطعی طرح های فرهنگی حکومت اسلامی است. آن ها که می خواهند حق آزادی پوشش را زیر پا بگذارند با مقاومت گسترده ای روبرو شده اند که مدام مجبورند نیروهای سرکوب شان را به خیابان ها، به مهمانسراها، به محل های جشن و سرور بفرستند تا مانع زندگی مردم شوند. حکومتی که حتی با سرکوب نمی تواند طرح های فرهنگی خود را بر جامعه تحمیل کند، تنها بیان ورشکستگی خود را به نمایش می گذارد.
حمله نیروی انتظامی به کنسرت مازیار فلاحی دربرج میلاد و دستگیری لاله اسکندری
سه‌ شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
کنسرت مازیار فلاحی، خواننده پاپ که قرار بود ساعت ۱۸ روز گذشته در برج میلاد برگزار شود با تاخیر زیاد و بازداشت بانوان بد حجاب، برگزار شد
ماموران نیرو ی انتظامی با حضور در محل این کنسرت تعدادی از افراد که از دیدگاه نیروی انتظامی بی حجاب بوده اند را با ون های گشت ارشاد به کلانتری منتقل کردند که این حرکت نیروی انتظامی با واکنش برخی از حاضران روبرو شده است. براساس گزارش خبرگزاری مهر در کنار مدعوین کنسرت مازیار فلاحی برخی از بازدید کنندگان برج میلاد هم با برخورد گشت ارشاد مواجه شدند.این حضور گشت ارشاد برای اولین بار در چنین مراسمی رخ می دهد. روز گذشته بهمن کارگر معاون اجتماعی نیروی انتظامی تاکید کرده بود، مراسم و جشن های هنرمندان که از دیدگاه نیروی انتظامی بر مبنای ارزشها نباشد، تعطیل می شود. در همین حال جانشین فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری یکی از هنرپیشگان زن سینما، لاله اسکندری، به علت بدحجابی در برج میلاد خبر داد

احمدرضا رادان خبر درگیری یکی از هنرمندان سرشناس سینما را در جریان برگزاری این کنسرت تایید کرد و گفت: نیروی انتظامی با افراد بدحجابی که در مراسم برج میلاد حضور داشتند، برخورد کرد. وی ادامه داد: نیروی انتظامی همانطور که بارها گفته شده بود از برگزاری مراسم هایی که در آن عفاف و حجاب رعایت نشود، جلوگیری می کند
منبع
طرح تشدید برخورد با بدحجابی و مانکن‌ها در اماکن فرهنگی از عصر دوشنبه از برج میلاد آغاز شد.
ماموران پلیس پایتخت از عصر دوشنبه در ادامه اجرای طرح امنیت محله محور و امنیت اجتماعی طرح تشدید برخورد با بدحجابی و مانکن‌ها در اماکن فرهنگی را به مرحله اجرا گذاشتند.در این طرح ماموران پلیس امنیت اخلاقی با حضوری گسترده در مجموعه فرهنگی برج میلاد که در آن کنسرت یکی از خوانندگان قرار بود برگزار شود، ضمن برخورد با افراد بدحجاب از ورود آنها به کنسرت جلوگیری کردند.
از سوی دیگر برابر اعلام پلیس پایتخت اجرای این طرح در روزهای آتی در سایر اماکن هنری تهران نیز اجرا می‌شود.
به گزارش ایسنا،‌ در طول برگزاری این کنسرت برابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، “ل. الف”، بازیگر معروف سینما، تئاتر و تلویزیون نیز که قصد ورود به این کنسرت را داشت به دلیل بدحجابی مورد تذکر ماموران پلیس امنیت اخلاقی قرار گرفت و نهایتا توسط پلیس دستگیر شد.
سردار احمدرضا رادان ، جانشین فرمانده نیروی انتظامی نیز در این خصوص به ایسنا گفت: پلیس اجازه برپایی مراسم و یا نمایشگاه‌هایی که در آن حجاب و عفاف رعایت نشود را نمی‌دهد.

وی با اشاره به دستگیری یکی از هنرپیشگان زن سرشناس به علت بدحجابی در محل برج میلاد افزود: نیروی انتظامی بارها تاکید کرده است از برگزاری مراسمی که در آن عفاف و حجاب رعایت نمی‌شود، جلوگیری می‌کند.

وی افزود: امروز(روز دوشنبه) در مراسمی که در محل سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شده بود، پلیس از ورود افراد بدحجاب به آن ممانعت کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز در آستانه فصل تابستان اعلام کرده بود که پلیس پایتخت طرح‌های مختلفی را در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی به مرحله اجرا می‌گذارد و با هنجارشکنان، مانکن ها و افراد بدحجاب و بدپوشش در این خصوص برخورد می‌کند.

به گفته وی اجرای این طرح‌ها برابر بررسی‌های صورت گرفته از قبل برنامه‌ریزی شده است و پلیس در مقاطع مختلف با سنجش وضعیت موجود نسبت به اجرای آنها در تهران اقدام می‌کند.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده ناجا نیز روز دوشنبه در این خصوص گفت: آنچه که به نیروی انتظامی بر می‌گردد این است که دیده می‌شود در جشنواره‌ها و مراسم‌های رسمی ضوابط رعایت نمی‌شود و این عدم رعایت ضوابط امری عادی شده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی موظف به اجرای قانون است تاکید کرد: اینکه نمایشگاه‌ها و جاهای دیگر به این دلیل که نیروی انتظامی تذکر نداده و مسئولان این نمایشگاه‌ها نیز به عدم‌رعایت ضوابط تذکر ندادند این رسمیت پیدا کرده است اما نباید ناهنجاری‌ها را عادی‌سازی کنیم.

سردار بهمن کارگر، معاون اجتماعی نیروی انتظامی نیز چند روز قبل با بیان اینکه پلیس نمی‌خواهد در عرصه هنر وارد شود، هشدار داده بود که اما اگر جشنواره و جشن‌هایی خلاف ارزش‌های اسلامی برگزار شود، پلیس همچون جشنواره غذا آن را می‌بندد.

وی با بیان اینکه ما خواستیم در این حوزه کمک کنیم، گفته بود که ما به وضع فعلی سینما معترض هستیم و نباید سینماگران ترویج بدحجابی، فساد و بدپوششی کنند و این قابل تحمل نیست و یا جشنواره و جشن‌هایی برگزار کنند که خلاف ارزش‌ها است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با انتقاد از برخی سایت‌های بازیگران و هنرمندان، تاکید کرده بود که سایت‌هایی که توسط بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی برای مردم نمایش داده می‌شود، گاها نامناسب است و ما درخواست داریم جلوی این سایت‌ها را بگیرند.

وی همچنین با اشاره به حضور یکی از بازیگران زن در یکی از جشنواره‌های خارجی گفته بود که اینکه هنرپیشه زنی در جشنواره‌ کن و یا دیگر جشنواره‌ها با یک لباس بد و مستهجن و حجاب نامناسب ظاهر شود و با مرد نامحرم دست بدهد، الگو می‌شود و این رفتار کجای انقلابی است که ما انجام داده‌ایم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی افزوده بود: چطور سینماگران در این مورد اعتراضی نمی‌کنند، اما وقتی یکی از هنرپیشگان مدت قبل نسبت به هنرمندان زن انتقاد کرد، همه صدایشان درآمد؟!

کارگر گفته بود که ما در سینما نقشی نداریم، اما در حال حاضر این زن با این چهره ظاهر شده و چرا سینماگران صدایشان بلند نمی‌شود؟ و بعد ما می‌خواهیم زنان و دختران ما از چه کسی الگو بگیرند و این افراد آزادانه بگردند.

وی تاکید کرده بود که نیروی انتظامی همانقدر که با فساد در سینما مخالف است با انحراف در سینما هم مخالف است و کسانی که در وزارت ارشاد ادعای مسلمانی دارند باید با این امر برخورد کنند چرا که با دست کثیف که نمی‌شود شیشه را تمیز کرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خاطرنشان کرده بود که ما به عنوان نیروی انتظامی به وضع فعلی سینما معترضیم چرا که سینمای ما نباید ترویج بدپوششی و بدحجابی کند.

به گزارش ایسنا، چندی پیش نیز برخی از غرفه‌های نمایشگاه مواد غذایی به دلیل بدحجابی غرفه‌داران آن تعطیل و فروشندگان آن دستگیر شدند.

پلیس پایتخت از چند هفته گذشته تا کنون طرح‌های تشدید برخورد با بدحجابی و بدپوششی در میادین، مراکز خرید و پارکها، اماکن تفریحی و کوهستان‌ها، نمایشگاه‌ها، رانندگان و سرنشینان بدحجاب در بزرگراه‌ها و معابر درونشهری، سگ گردانی و ایجاد آلودگی صوتی را به مرحله اجرا گذاشته است که اجرای آن‌ها همچنان ادامه دارد.

بر اساس اعلام پلیس پایتخت طی روزهای آتی نیز مراحل دیگری از طرح تشدید برخورد با بدحجابی در تهران به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

سردار احمدرضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی نیز پیشتر با بیان اینکه پلیس با موضوع بدپوششی برخورد می‌کند، با برشمردن مصادیق بدحجابی گفته بود که لباس تنگ و چسبان، روسری که از دو سوی آن موی سر مشخص باشد، مانتوی بالای زانو و شلوار تنگ از مصادیق بدپوششی است.

به گزارش ایسنا، سردار احمد روزبهانی، رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا نیز چندی قبل با بیان اینکه شرع میزان حجاب را مشخص کرده است، گفته بود ما به کسانی که آرایش مو و صورتشان خلاف عرف و شرع جامعه است اما افرادی که مانکن‌گونه هستند و به مکتب، ارزش‌ها و انقلاب به نوعی دانسته یا نادانسته دهن‌کجی می‌کنند برخورد می‌کنیم و ضمن انتقال آنان به مقر پلیس با خانواده آنان تماس گرفته و از آنان می‌خواهیم که لباس مناسبی برای آنان بیاورند.

وی با بیان اینکه پلیس از این افراد تعهد می‌گیرد تاکید کرده بود که اگر این افراد مجددا اقدام به تکرار رفتارهای ناهنجار خود کنند برای برخورد قضایی به مقام قضایی معرفی می‌شوند.

“ل. الف”، بازیگر معروف سینما، تئاتر و تلویزیون دیشب به اتهام بدحجابی در ورودی سالن همایش‌های برج میلاد توسط پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ دستگیر شد.
منبع
دستگیری یک هنرپیشه زن سینما (1)

دستگیری یک هنرپیشه زن سینما (2)

دستگیری یک هنرپیشه زن سینما (3)

دستگیری یک هنرپیشه زن سینما (4)

دستگیری یک هنرپیشه زن سینما (5)

دستگیری یک هنرپیشه زن سینما (6)

دستگیری یک هنرپیشه زن سینما (7)

دستگیری یک هنرپیشه زن سینما (8)

دستگیری یک هنرپیشه زن سینما (9)

دستگیری یک هنرپیشه زن سینما (10)
دیدگاهی از سایت حزب الهی «جهان نیوز» در باره بازیگران سینما
بازیگران سینمای اپوزسیون+تصاویردوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۶رفتارهای برخی از این بازیگران و به اصطلاح هنرمندان تعبیری غیر از تلاش برای تشکیل و ایجاد یک اپوزسیون فرهنگی علیه نظام و مردم ایران اسلامی ندارد. اپوزسیونی که البته قصد دارد با حضور مدت دار در داخل کشور و دچار نشدن به تجربه زوال اپوزسیون سیاسی در خارج از کشور؛ خطرهای بزرگی را متوجه مردم ایران اسلامی کند.به گزارش جهان به نقل از مشرق، سردار بهمن كارگر، معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور در مراسم افتتاحيه باشگاه خبرنگاران پليس و انجمن سينمايي پليس صحبت های مهمی را در نقد رفتارهای برخی از چهره های به اصطلاح هنری و سینمایی مطرح کرد.
سردار کارگر در این مراسم گفته بود: «ما به وضع فعلي سينما معترض هستيم و نبايد سينماگران ترويج بدحجابي، فساد و بدپوششي كنند و اين قابل تحمل نيست و يا جشنواره و جشن‌هايي برگزار كنند كه خلاف ارزش‌ها است.
این مقام بلندپایه پلیس در بخش ديگري از سخنان خود با انتقاد از برخي سايت‌هاي بازيگران و هنرمندان، گفته بود: سايت‌هايي كه توسط بازيگران و هنرمندان در فضاي مجازي براي مردم نمايش داده مي‌شود، گاها نامناسب است و ما درخواست داريم جلوي اين سايت‌ها را بگيرند.»
او همچنین با اشاره به رفتارهای اپوزسیونی برخی از این چهره ها گفته بود: «كسي نبايد در عرصه سينما اداي اپوزيسيون را درآورد.»
سردار کارگر همچنین در این مراسم از وزارت ارشاد تقاضا كرده بود كه با اين وضعيت برخورد شود و عرصه هنر پاك بماند.*کدام رفتارهای اپوزسیونی؟!شاید صحبت های سردار کارگر و اشاره او به رفتارهای اپوزسیونی برخی چهره های فرهنگی و هنری در وهله اول چندان قریب به ذهن نیاید اما نگاهی به رفتارهای اخیراً زیاد شده! برخی از چهره های آرت مسلک، رفتار اپوزسیون سیاسی ضد انقلابی را در ذهن ما زنده می کند که سال های سال برای تقابل با نظام و مردم ایران تلاش کرده اند و هم اکنون نیز به آخر خط رسیده اند.
یکی از این چهره ها، محمدرضا شجریان است. کسی که در جریان فتنه 88، علیرغم سن زیادش حتی در جمع معترضان خیابانی نیز حضور یافت و خیلی ها هم بودند که صدای او در همخوانی با یک زن آوازه خوان را نیز در خارج از کشور شنیدند که در حمایت از اغتشاشات خیابانی آواز خوانده بود.
و البته هم او بود که در شبکه های خارجی مثل VOA و بی بی سی فارسی نیز با اعضای ضد انقلاب این شبکه ها، با پوشیدن کراوات معروفش نشست و برخاست کرد و با آنها عکس یادگاری گرفت و البته از این گفت که عارش می آید از اینکه صدایش از طریق رسانه های ایران پخش شود.
رفتارهای اپوزسیون مآبانه البته فقط منوط به پیرترها و به آخر خط رسیده ها نبود. بهاره رهنما نیز وقتی برای اکران فیلم «ورود آقایان ممنوع» به آلمان رفته بود در کافه رسانه ضد انقلاب دویچه وله، به گفتگو با خبرنگاران این رسانه آلمانی پرداخت.
او در آنجا با اشاره به وضعیت فضای سیاسی و هنری ایران گفته بود: «واضح است که (در ایران) مشکل داریم».
نفر بعدی نیز سیمین (فاطمه) معتمدآریا است. او در سال های اصلاحات در گفتگو با صدای آمریکا گفته بود: «در سال های بعد از انقلاب پیدایش سبک جدیدی در فیلم سازی که با حذف سه عامل سکس، خشونت و الکل همراه بود، عملا سینمای ایران را از مهم ترین وجوه جاذبه در سینما محروم کرد و در نتیجه زنان در سینما حذف شدند.»
خانم معتمدآریا اما فقط به همین رفتارها و صحبت ها بسنده نکرد و بعدها نیز بارها و بارها تصاویر و فیلم های مربوط به کشف حجاب و رفتارهای زننده او به عنوان یک بازیگر ایرانی در جشنواره های خارجی منتشر شد.
پگاه آهنگرانی و گلشیفته فراهانی نیز افرادی از نسل های جدید تر این قشر اپوزسیون مآب هستند که رویکردهایی فراتر از صرفاً اتخاذ مواضع شریرانه علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران داشته اند. همکاری با رسانه های معاند، فعالیت های ضد امنیتی، دهن کجی به نظام از آغوش کشورهای دشمن، حمایت از فتنه سال 88 و انتشار فیلم های پورنو؛ اقدامات وقیحی بود که توسط این دو چهره جدیدتر به منصه ظهور رسید و نشان داد که قصه رفتارهای اپوزسیونیستی برخی از این افراد همچنان سر دراز خواهد داشت.جعفر پناهی کارگردان نیز نفر بعدی از این قافله است. او در ماجرای فتنه 88، در حمایت از اغتشاشگران سنگ تمام گذاشت و حتی برای تصویرسازی از شکنجه ای که یکی از سران فتنه همواره مدعی آن بود نیز در حال ساخت یک فیلم به صورت مخفی بود که توسط نیروهای امنیتی کشورمان دستگیر شد و نقشه شوم او به انجام نرسید.
و البته به تمام این رفتارها که در تقابل صریح با نظام جمهوری اسلامی ایران و از جانب چهره های مدعی فرهنگ و هنر صورت می گیرند باید رفتارهایی همچون دست دادن یک، دو نفر از کارگردانان ایرانی با زنان هالیوودی در مجامع رسمی، کشف حجاب برخی بازیگران زن ایرانی در جشنواره های خارجی، دست دادن برخی بازیگران زن ایرانی با مردان خارجی در مقابل چشم رسانه های جهان و استفاده آنها از دامن های کوتاه و غیره را نیز افزود.نکته قابل تأمل اما در مقابل رفتارهای افراد یاد شده که باید از آنها با عنوان نمایه های یک تفکر غلط یاد کرد این است که همانگونه که معاون اجتماعی ناجا هم به صورت تلویحی به آن اشاره کرده است، آنها به صورت دانسته یا نادانسته در حال تشکیل دادن یک اپوزسیون محدود در درون جامعه ایران هستند.
آنها تجربه اپوزسیون سیاسی و منافقین را درک کرده اند و می دانند که بهتر است که به سرنوشت آنها دچار نشوند. و لذا نتیجه پیش روی آنها استفاده از نسخه هایی است که ماندن آنها را در عین انجام رفتارهای نرم ضد فرهنگی تضمین می کند.
مسئله ای که مبارزه با آن و زدودنش نیاز به هوشیاری و تدبّر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و افسران و فرماندهان جنگ نرم ایران اسلامی دارد.
ـــــ
مردم سالاری 24 خرداد 1391
نيروي انتظامي و حساسيت‌ها
نويسنده : حميدرضا شکوهي
نيروي انتظامي طي هفته‌هاي اخير در حوزه اجتماعي فعال تر شده اما به نظر مي رسد که در عملکرد اين نيرو نوعي شتاب‌ زدگي ديده مي‌شود که مي‌تواند ذهنيت افکار عمومي را نسبت به پليس که بايد ذهنيتي مثبت، اطمينان بخش و اميدبخش باشد خدشه‌دار کند. ذکر چند مورد، موضوع را روشن‌تر مي‌سازد. 1- برخورد نيروي انتظامي با بدحجابي در قالب گشت ارشاد و موارد مشابه وارد حوزه جديدي شده است. اگر زماني گشت ارشاد- که البته در نوع نامگذاري آن ابهامات و پرسش‌هاي جدي وجود دارد- به برخورد با بدحجابي در خيابان‌ها و پاساژها مي‌پرداخت، اکنون به سينما و کنسرت موسيقي هم رسيده است. به طوري که دوشنبه شب- 22 خرداد- در کنسرتي در برج ميلاد تهران، تعداد زيادي از زنان و دختران، به دليل عدم رعايت حجاب کامل توسط ماموران نيروي انتظامي دستگير شدند.
2- پيش از آن موضوع تماشاي مسابقات فوتبال در سينماها به صورت مختلط مورد انتقاد و مخالفت پليس مواجه شد، اما معلوم نيست اين مخالفت به چه دليل است؟ چگونه است که اگر زنان و مردان در سينما به صورت مختلط، فيلم سينمايي ببينند اشکالي ندارد، اما فوتبال تماشا کنند اشکال دارد؟ علاوه بر آن چگونه تماشاي مسابقات واليبال و بستکبال و ورزش‌هاي مشابه براي زنان و مردان به صورت مختلط بي‌اشکال است اما تماشاي فوتبال به صورت مختلط در سينما مشکل دارد؟ 3- مدتي پيش هم موضوع برخورد با کراوات مطرح شد، آن هم در شرايطي که بيش‌از 33 سال از پيروزي انقلاب اسلامي سپري مي‌شود و به نظر مي‌رسيد موضوع کراوات پس از اين همه سال حل شده باشد. به ويژه با توجه به اين که در ايام انتخابات اخير مجلس، چه مرحله اول و چه مرحله دوم، صدا وسيما به منظور تشويق مردم براي شرکت در انتخابات، حتي با مردان کراوات زده هم گفت‌وگو مي‌کرد. 4- يکي از مسوولان نيروي انتظامي به تازگي از بي‌حجابي و دست دادن يک هنر پيشه زن ايراني با نامحرم در جشنواره کن به شدت انتقاد کرد در حالي که همه مي دانند که هنرپيشه ايراني در جشنواره کن نه تنها بي‌حجاب نبوده، بلکه با هيچ فرد نامحرمي هم دست نداده است و گويا آن مسوول محترم به دليل اطلاعات اشتباه، جشنواره ديگري را با جشنواره کن اشتباه گرفته است. اين مثال‌ها را ذکر کردم تا به اينجا برسم که بدون ترديد ما حامي بد حجابي و بي‌حجابي و ناهنجاري‌هاي اجتماعي نيستيم و اعتقاد داريم کشوري که داعيه ام‌القرايي اسلام را دارد بايد شرايطي متفاوت داشته باشد. اما چگونه؟ راه‌اندازي گشت‌هاي ارشاد و برخورد با افرادي که معيار تشخيص بدحجابي آنها ناگزير، بيشتر سليقه‌اي است، تا چه حد در ارتقاي سطح فرهنگ حجاب در جامعه ما تاثير داشته است؟ ظواهر نشان مي‌دهد برخلاف آنچه مسوولان پليس مي‌گويند،اين برخوردها تاثير مثبتي نداشته چرا که اگر داشت، لازم نبود تا اين حد حساسيت‌هاي نيروي انتظامي نسبت به اين موضوع افزايش يابد. پس وقتي اين برخوردها تاثير مثبتي در نهادينه کردن فرهنگ حجاب نداشته، چرا براي تداوم اين برخوردها که تنها حاصل آن، تغيير ذهنيت مردم نسبت به پليس و تبليغات منفي رسانه‌هاي خارجي عليه کشور ماست، اين همه اصرار دارند؟

از سوي ديگر ملاک براي بدحجابي هنوز روشن نيست. به عنوان مثال اگر فردي بلوز و دامن سنتي بپوشد و حجاب کامل داشته باشد يا فردي لباس رنگي به تن داشته باشد، علي‌رغم کامل بودن حجاب، به دليل رنگ و نوع آن مي‌توان با فرد برخورد کرد؟ نکته ديگر اينکه چگونه مي‌توان پذيرفت ماموران مرد هم در موضوع برخورد با زنان بدحجاب نقش داشته باشند و با مشاهد چهره و لباس زنان، تشخيص دهند که چه فردي، تا چه حد حجاب دارد و با دقت، متوجه شود مصداق بدحجابي هست يا خير؟ استفاده از عکاسان خبرگزاري‌هاي رسمي به منظور عکسبرداري از زنان و دختراني که توسط نيروي انتظامي بازداشت مي‌شوند چه حکمي دارد؟ آيا صلاح است با آبروي اين افراد بازي شود؟ از کجا معلوم در برخي رسانه‌ها در مدتي بعد، اين عکس‌ها بدون محو چهره افراد پخش نشود؟ تلاش‌هاي جديد نيروي انتظامي براي برخورد با بدحجابي که در کنسرت برج ميلاد از حيث تعداد نيروي حاضر در محل به اوج خود رسيد، مقابله با تماشاي مختلط مسابقات فوتبال در سينماها يا برخي اظهار نظرهاي نادرست در حالي صورت مي گيرد که هنوز چند روزي از حمله اراذل و اوباش در پارک طالقاني تهران نمي‌گذرد و هرروز موارد مشابهي در صفحات حوادث روزنامه‌ها نقش مي‌بندد. اشتباه نکنيد؛ کسي مخالف برخورد با بدحجابي نيست، اما اولا معيار برخوردها چيست و ثانيا اولويت‌ها کجاست؟ اي کاش مسوولان محترم اين موضوع را با کارشناسي بيشتري مورد بررسي قرار دهند و از کنار اين موضوعات به راحتي و با بي‌تفاوتي عبور نکنند.

اشکهای مازیار فلاحی در کنسرت جدیدش

فضای احساسی و عاشقانه ترانه های مازیار بارها خود او وحضار را منقلب کرد.

فضای احساسی و عاشقانه ترانه های مازیار بارها خود او وحضار را منقلب کرد.مازیار فلاحی دو قطعهٔ «تو رو دوست دارم» را به غزل ابوالفتحی به‌عنوان یکی از خیرین موسسه «محک» تقدیم کرد و در این رابطه توضیح داد: ایشان همهٔ عمرشان را صرف کار خیر کردند، اما با بیماری سرطان دست و پنچه نرم می‌کرد.

من بلیت آخرین کنسرتم را برای ایشان فرستادم، اما زمانه به ایشان فرصت نداد که هیچ‌گاه به اجرای من بیایند، برای همین، همیشه یک صندلی خالی در کنسرت‌هایم برای او نگه می‌دارم.  منبع

 

از حاشیه های اجرای شب گذشته می توان به این موضوع اشاره کرد که پیش از شروع اولین سانس، گشت ارشاد نیروی انتظامی مانع از ورود برخی از بانوانی که پوشش مناسبی نداشتند در سالن برگزاری کنسرت شد که این موضوع باعث خالی ماندن چند صندلی در سالن و تاخیر در شروع برنامه شد.

8 پاسخ

  1. Salam Iranie Azade .30 Khordad Salgarde Shahadate «Neda» Joon Nazdike .Az Yadetoon Nare !.
    Pishapish Tasliat Migam .

    izad Negahdaret .

  2. منگوليسم به تمام معنا .

  3. خب مبارکتون باشە. خودتون أین رژیم آخوندی بلای جان خودتون کردی.. شما هنوز هم دنبال آقای میر حسین أشک میریزد و أمیدوار هستید کە آن عالی جناب، شما رو نجات بدهد، ولی مثل أینکە یادتون رفتە کە آق حسین سرباز حلقە بگوش خمینی جلاد و خونخوار بود؟ خواهشمنداست دیگە أشک تمساح برای آزادی بیان نریزید!

    • نه جناب..اونی که ما رو به بلای آخوندا گرفتار کرد همون خدانیامرز بود که تا تقی به توقی خورد دمش رو مثل سگ گذاشت لای پاش و فرار کرد..اگه اون گور به گور شده یک مقدار آزادی سیاسی می داد هیچ خری دنبال آخوند جماعت راه نمی افتاد

  4. osiris , اولا حرف دهنتو بفهم چی میگی .

    دوما اون خدا بیامرز هرچی میگفت شماها یا پدرانتون خام آخوند دجالی مانند خمینی شده بودین .

    شاه فقید فقط برای اینکه خونریز نبود و ملتش را دوست داشت گذاشت رفت .

    اتفقا خوب شد که رفت ، چون هیچکس مانند خود این جنایتکاران نمیتونست ذات کثیف شونو به ملت بشناسونه .

    حالا خوشحالم اگر روزی این جنایتکاران خبیث گورشونو از ایران کندند و رفتند دیگر بازگشتی نخواهند داشت .

    گور اون خبیث خمینی هم باید بشه موزه وحشت جمهوری اسلامی تا نسل های آینده ایران ببینند که آخوند ها و مذهبیون چه بر سر ایرانیان آوردند.

  5. كاش ازروزاول اين حركت انجام مي شد تااين قدربي حجابي تشديدنشوداميدوارم اين كارخوب نيروي انتظامي ادامه داشته باشد

  6. شاه دوستان بدانید ما از دست این حکموت زجر میکشیم ولی اگر قرار باشه دباره حکومت پهلوی برگردد ما همین حکومت را ترجیح میدهیم چرا اینرا شما نمی فهمید با چه زبانی حالیتان کنیم

  7. با عرض سلام واقعا این مسایل از فرهنگ ما ایرانی ها به دور ولی باید تحمل کرد واقعا متاسف شدم

بیان دیدگاه